Thursday, March 26, 2009

Pulau Perhentian?



Aku. Juan. Bulat. Telah merancang untuk bercuti ke Pulau Perhentian. Tapi tatau la jadi ke idak. Bile ade Juan, mmg merancang makan tahun punye. Sekarang sedang menunggu hasil selidikan Bulat. Kenaikan, ahli rombongan, bajet yg perlu ade, tempat penginapan, makan ke puase mase kt sane, aktiviti yg menyeronok ble kt sane, carik jodoh kt sane ke idak dan mcm2 lagi la.



Kami org sume bajet mahu wt sesempoi mgkin aje. Ala2 santai gitu (bkn parti liar ya). Dah ajk Pokpih dah. Tp tatau la die bley join ke idak. Sejak kebelakngan ni, Pokpih byk aktiviti. P Taman Negara la, Menuju Puncak Gunung Jerai la, Tido bersame Lisa Suryani la. Pack sgguh schedule Pokpih. Sesape yg beminat leh aje join. Amcm? Ade bran?


Sesiape yg ade maklumat dan mempunyai pengalamn menarek di Pulau Perhentian dan mahu kami jge merasai keseronokannye, silalah berkongsi dgn kami. Jangan malu2. =)

12 comments:

  1. owh...pulau perhentian yg dkt besut ya..
    besh ke kat sane?
    t kalo d p kgn lupe kongis citer ek..
    =P

    *walao pulau tuh dkt la jugak dr kg sy..dlm 2 jam gak kot..tp xnah p sane..=(

    ReplyDelete
  2. xmao la sy...sy xreti berenang
    t free2 jek mati dlm laut

    ReplyDelete
  3. haha..
    safety jeket kn ade..
    haha..

    stu_comot = awek ameng??
    hmm...

    ReplyDelete
  4. waaa...mcm best je...me tak penah pegi lagi lorhh...;p

    ReplyDelete
  5. oitt2 lili..xbek la fitnah..sape ameng tuh?stu_comot=awek wentworth miller..xpun awek edward cullen..mak aihh..dh la xrespon owg nk ikot..

    ReplyDelete
  6. jum ar..
    sape2 nk ikot..
    mari sume..
    serang pulau perhentian..
    mari!!!!

    borang pendaftaran ade kt blkg tu..
    jgn berebut ye..
    =)

    ReplyDelete